Δημιουργηθηκε στις 14 Νοεμβρίου 2012 Γράφτηκε από τον/την Giannis Κατηγορία: ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Εμφανίσεις: 902
Εκτύπωση

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ1 ,2,3

ΟΜΑΔΑ Α

 

  1. Σε ένα κανονικό αγαθό όταν αυξάνεται το εισόδημα των καταναλωτών , τότε αυξάνεται και η ζήτηση των καταναλωτών
  2. Το μαγνητόφωνο ενός παιδιού είναι καταναλωτο αγαθό
  3. Ο νόμος της φθίνουσας ή μη ανάλογης απόδοσης ισχύει στη μακροχρόνια περίοδο επειδή μεταβάλλονται οι αναλογίες που υπάρχουν ανάμεσα στους σταθερούς και τους μεταβλητούς συντελεστές
  4. Το οικόπεδο πάνω στο οποίο κτίζεται ένα εργοστάσιο ανήκει στο συντελεστή παραγωγής κεφάλαιο
  5. Η καμπύλη του οριακού προϊόντος τέμνει πάντοτε την καμπύλη του μέσου προϊόντος από τα πάνω προς τα κάτω στη μέγιστη τιμή του
Περισσότερα...
 
Δημιουργηθηκε στις 14 Νοεμβρίου 2012 Γράφτηκε από τον/την Giannis Κατηγορία: ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Εμφανίσεις: 1251
Εκτύπωση

ΟΜΑΔΑ Α

Στις παρακάτω προτάσεις, από Α.1 μέχρι και Α.6, να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της καθεμιάς και δίπλα του τη λέξη Σωστό, αν η πρόταση είναι σωστή,  ή Λάθος, αν η πρόταση είναι λανθασμένη.

Α.1  Eνα από τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν την συμπεριφορά ενός ατόμου ως ηγέτη είναι η επιβράβευση των συνεργατών του.

Μονάδες 4

 

Α.2  Οι ηγέτες χρησιμοποιούν περισσότερο την δύναμη της αναφοράς, του ειδικού και της ανταμοιβής και λιγότερο της τιμωρίας.

Μονάδες 4

 

Α.3         Τα άτομα τα οποία ούτε μπορούν ούτε θέλουν να υλοποιούν έργο είναι ανώριμα και συνεπώς οι καταλληλότερες μορφές ηγεσίας είναι οι συμμετοχικές. 

Μονάδες 4

 

Α.4      Eνας ηγέτης στον χώρο του στηρίζεται στην τυπική του εξουσία , ενώ ένας προϊστάμενος καινοτομεί.

 

Μονάδες 4

 

Α.5         Σύμφωνα με το πρότυπο ηγετικής συμπεριφοράς προσανατολισμός προς τους ανθρώπους οι δομές και οι διαδικασίες της επιχείρησης είναι καθορισμένες .

Μονάδες 4

 

Α.6         Η έννοια της δύναμης είναι ταυτόσημη με την έννοια της επιρροής και της εξουσίας 

Μονάδες 4

Στις παρακάτω προτάσεις, από Α.7 μέχρι και Α.9, να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της πρότασης και δίπλα του το γράμμα που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.

 

Α.7     Σύμφωνα με το πρότυπο ηγεσίας <προσανατολισμός προς τους ανθρώπους> :

α)  ο ηγέτης δίνει μεγάλη προσοχή στην υλοποίηση του έργου

β)  ο ηγέτης διατηρεί τυπικές σχέσεις με τους εργαζομένους 

γ)  ο ηγέτης θεωρεί ότι όταν οι στόχοι του έργου επιτυγχάνονται τότε και τα μέλη της ομάδας μπορούν να ικανοποιηθούν

δ)  ο ηγέτης θεωρεί ότι αν ικανοποιούνται τα μέλη της ομάδας του, τότε η παραγωγή θα είναι ικανοποιητική.

 

Μονάδες 6

 

Α.8    Εκείνη η έννοια που αλλάζει την συμπεριφορά των άλλων είναι :

           α) η επιρροή

           β)     εξουσία

           γ)η ηγεσία

          δ) όλα τα παραπάνω

           Μονάδες 6

 

Α.9      Σύμφωνα με το πρότυπο ηγετικής συμπεριφοράς <προσανατολισμός προς τα καθήκοντα>:

           α.     ο ηγέτης θεωρεί τον άνθρωπο τον σπουδαιότερο παραγωγικό συντελεστή

           β.     ο ηγέτης αναπτύσσει σχέσεις φιλίας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες του

           γ. η ηγετική συμπεριφορά στρέφεται κυρίως στην ανάπτυξη και ικανοποίηση των ανθρώπων

           δ. τίποτα από τα παραπάνω

Μονάδες 5

Να απαντήσετε στην παρακάτω ερώτηση:

:

Α.10  Τι είναι δύναμη, τι επιρροή και τι εξουσία σύμφωνα με τον ΜΑΧ WEBER

Μονάδες 9

 

 

 

ΟΜΑΔΑ Β

 

             

1.     Αναλύστε τις βασικές πηγές δύναμης ενός ηγέτη και ποιες από αυτές χρησιμοποιούν περισσότερο οι ηγέτες και ποιες λιγότερο ;

2.     Τι είναι ηγέτης , τι ηγεσία ή ηγετική συμπεριφορά και να αναφέρεται ορισμένες από τις διαφορές ανάμεσα σε έναν ηγέτη και σε ένα προϊστάμενο;

3.     Ποιοι οι βασικοί παράγοντες που βοηθούν έναν ηγέτη να επιλέξει το πιο αποτελεσματικό πρότυπο ηγεσίας και αναλύστε τον σημαντικότερο;

4.     Αναλύστε τα αυταρχικά πρότυπα ηγετικής συμπεριφοράς ;

 
Δημιουργηθηκε στις 28 Οκτωβρίου 2012 Γράφτηκε από τον/την Super User Κατηγορία: ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Εμφανίσεις: 97
Εκτύπωση

Ο υφυπουργός Παιδείας κ. Θ. Παπαθεοδώρου Ο υφυπουργός Παιδείας κ. Θ. Παπαθεοδώρου

«Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, ούτε μπορεί να συνδέεται με οποιαδήποτε υποθετική εφεδρεία ή απολύσεις», ανέφερε ο υφυπουργός Παιδείας, Θ. Παπαθεοδώρου, τονίζοντας πως στόχος είναι η ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η απόδοση κινήτρων στους εκπαιδευτικούς για συνεχή βελτίωση της θέσης τους.

Περισσότερα...
 

Ακούστε Love Radio Live

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 2 επισκέπτες και κανένα μέλος

Ακούστε Max 92. 5 Live